Mysigaste dagen

    Datum: 2013-06-20 Klockan: 20:54:00
Heej! Har haft världens mysigaste dag idag med Alicia, har skrattat så jag fått ont i magen haha ♥ Vi åkte först och spelade minigolf, gick väl sämst för oss båda heh men minst sämst för Alicia. Hon skröt i början om att hon inte kunde spela alls men ändå spöade hon mig, vann med 4 poäng. Riktigt jobbigt. Haha nejdå, sen gick vi ner till stranden, bytte om och forserade ut i vattnet eller vad man ska kalla det. Var lite brainfreeze kallt i början men när man väl vant sig var det faktiskt ganska okej! :) Badade och simmade lite, sen gick vi upp och solade och åt fika/picknick. Bara tog det lugnt och pratade, jättemysigt. Blev upphämtade efter nån timme och åkte och hälsade på en katt vid namn Frank som tillhör en kompis till min mammas. Jättesöt. Hoppade lite studsmatta och solade där också, så känner mig helt död nu typ. Solbränd och träningsvärk (nej, inte bara från studsmattan utan från igår också ;)) Åkte hem en sväng och vi satt ute på gården ett tag, eller jag cyklade runt på min nya cykel och Alicia gosade med Siri. Skjutsade hem Alicia sen och kramade henne hejdå för hon åker till USA i två veckor :( Vet inte hur jag ska klara mig! Kommer sakna henne något sjukt mycket ♥ Är helt jättetrött nu och ska sitta och läsa ute på balkongen ett tag. Imorgon är det ju midsommar, ska till skansen och äta picknick med mamma där, kommer bli jättetrevligt det med! Kanske inte uppdaterar så mycket men vi får se. Vi spelade in lite videoklipp på stranden som jag har satt ihop till en film så lägger upp den när den laddat färdigt på youtube! Puss
 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?