Massa plugg

    Datum: 2013-11-11 Klockan: 18:37:01
Typ såhär har de senaste dagarna sett ut för min del. Har verkligen jättemycket i skolan just nu, dessutom fyller min pappa 50 och jag har prao snart. Haha asså det blir mycket, har nästan ingen fritid. Hur som helst - förlåt för dålig uppdatering!! Har inte haft några bra bilder, det är ju mörkt när jag går till skolan och mörkt när jag kommer hem så det är lite svårt att hinna fota. Därför har inte bilderna på kläderna kommit upp heller. Idag har varit helt okej, en utav de bättre måndagarna men jag gillar verkligen inteee mitt schema på måndagar hehe. Stannade kvar lite extra på syslöjden och åkte sen hem till mamma och packade. Åkte sedan till pappa och har suttit och pluggat sedan dess! Under de dagar jag inte har skrivit har jag mest varit i skolan, umgåtts med kompisar, pluggat och lite sånt. Inget speciellt (vad jag kan komma på just nu haha). Imorgon har jag först något mattequiz de första två timmarna som är typ kvalificering till någon tävling (?). Vill verkligen inte gå vidare, orkar inte åka till en massa olika skolor i Sverige och tävla i matte hahah. Aja, efter det är det engelskaprov på eftermiddagen och direkt efter det ska jag ha en betygsatt diskussion med min samhällskunskapslärare om folkmord, jättekul.. not. Så måste memorera lite till det ikväll. Sen på torsdag har vi Scienceprov - biologi. Gillar dock biologi mest utav alla naturämnen men ändå. På lördag ska pappa ha en 50-års fest så då kommer jag inte ha tid att skriva. Annars är det inte någon speciell vecka, typ en av de sista normala veckorna innan prao och jullov osv. Måste plugga vidare nu, hörs när vi hörs! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?