Two books

    Datum: 2013-11-21 Klockan: 21:53:00
Två böcker som jag mer än gärna skulle vilja äga/läsa/förtrollas av. Ä-L-S-K-A-R John Green, både personen & författaren. Hans bok The Fault In Our Stars var en av de bästa böckerna jag läst, och jag vet ärligt talat inte hur många olika känslor jag kände efter att jag läst ut den. Många i alla fall. Boken till vänster, Humans Of New York, var från början en blogg där en fotograf tog en massa bilder på olika människor i New York. Sedan utvecklades det till att han lade upp bilder på facebook och hade quotes med till varje bild, och jag blev bara så fascinerad. Det är en helt fantastisk idé tycker jag och jag är helt captivated av bilderna och quoten. Vissa får en att skratta, andra gråta, andra att älska, andra att sakna. Perfekt helt enkelt. Så båda står stadigt med på julönskelistan! ;) Fast Paper Towns tror jag att jag införskaffar mig innan London-resan så jag har något att läsa på planet! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?