31.10.13

    Datum: 2013-10-31 Klockan: 13:13:00
God morgon! Har ni sovit gott? Själv sov jag till typ halv tolv, var så himla trött. Har gått upp hyfsat tidigt alla andra dagar på höstlovet så kände att jag var värd en sovmorgon ;) Gjorde denna frukost till mig själv; toast med philadelphia, tomat och lite kryddor. Rekommenderas! Idag har jag ingenting inlpanerat faktiskt, kanske går en promenad om vädret klarnar upp lite. Jag har fotat tröjan och klockan så de bilderna kommer alldeles strax! Bilderna på håret blev helt katastrofala så dom får jag göra om haha. Nu ska jag kolla på något avsnitt av HIMYM medan jag äter min frukost, hörs senare! Puss
 
Update: Hårbilden blev säääämst, asså skämsigt dåliga pga morgonfejs och sämst ljus utifrån så det får bli någon annan gång!

Kommentarer
Jonas

Jag sov så där. För stormen höll mig vaken hela natten :S

Svar: Nej vad jobbigt :/ Hoppas det är lugnare i natt!
Rebecka

2013-10-31 @ 16:09:30
URL: http://thegamingground.com/

Jonas

Natten till idag var okej =) Men så sov jag över i en annan stad också xD

Svar: Haha okej, whatever helps :)
Rebecka

2013-11-01 @ 11:51:21
URL: http://thegamingground.com/

Jonas

Hehe, precis ;) Jag är dock desto mer nervös inför vintern. För förra året så vart jag nämligen insnöad :S

Svar: Ojdå! Hur lyckades du med det? :S
Rebecka

2013-11-02 @ 11:45:37
URL: http://thegamingground.com/

Jonas

Ptja, om det kommer flera dm snö under natten (Vilket det gjorde i det här fallet). Så ramlar ju snön för eller senare ner från taket.

Så min dörr vart blockerad (På bägge sidorna om huset). Så min bror fick lov att hjälpa mig xD

Svar: Haha otur, får önska dig lycka till den här vintern!
Rebecka

2013-11-02 @ 20:20:13
URL: http://thegamingground.com/

Jonas

Jag är mer redo det här året. Bland annat så har jag fixat så att snön inte kan ramla ner, och blockera dörren.

Dessutom har jag en brandyxa till hans ;)

Svar: Jamen dåså! Snön släng dig i väggen ;)
Rebecka

2013-11-03 @ 10:43:15
URL: http://thegamingground.com/

Jonas

Haha! Precis ;) Jag ska även kolla på vad en snöslunga kostar (det tar på ryggen att skotta snö...).

Svar: Förstår det, snöslunga låter som en bra investering!
Rebecka

2013-11-04 @ 14:28:50
URL: http://thegamingground.com/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?