Höstpromenad

    Datum: 2013-10-09 Klockan: 20:28:23
Hej hej! Åh är helt slut, har varit en ganska jobbig & lång dag. Ska bara plugga in lite mer av mitt svenskatal och sedan ärligt talat gå och lägga mig. Åkte till tandregleringen på sista lektionen då en av trådarna som jag har på insidan av tänderna hade lossnat. Ska få en ny på måndag så gjorde bara förberedelser idag. Efter det åkte jag in till stan och mötte upp Josefin från tidningen och så promenerade vi ut, förbi djurgårdsbron och bort till kanalen. Helt galet vad fint det är!! Alla färger och löv och vattnet, åh, det fick mig att gilla hösten lite mer haha. Tog lite bilder som hon skulle skicka över så dom kommer upp här så fort jag får dom! Måste ta tag i lite andra läxor och prov osv tills nästa vecka den här helgen så kommer typ ha fullt upp. Det går väl över antar jag! Ska ta och plugga lite nu, hörs sen! Puss

Kommentarer
felicia

härliga bilder :)

Svar: Tack! :) Jättefin blogg du har!
Rebecka

2013-10-09 @ 20:32:31
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se

Josefin

Skickat bilderna nu :D

Svar: Vad fort det gick! Tack! :D
Rebecka

2013-10-09 @ 21:23:43
URL: http://josefineklund.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?