Söndag

    Datum: 2013-09-29 Klockan: 20:09:00
Heej! Som ni säkert har märkt så har jag äntligen fotat lite nya bilder och har uppdaterat designen. Är jättenöjd, dock blir det väl några nya bilder när det finns lite mer orangea löv och sedan efter att jag klippt mig hehe. Hur som helst! Satt från halv elva till halv två tror jag att klockan blev, med ett SO-projekt som jag och Malva har. Jag cyklade hem till henne på morgonen och så satt vi och skrev och gjorde lite research nästan hela dagen. Gick bra ändå tycker jag! Har writer's block i typ varje ämne så kan aldrig få fram ord när jag ska skriva, skitjobbigt. Fick ihop lite mer än en sida i alla fall och jag känner att vi är så förberedda som vi kan vara inför tisdag då vi ska redovisa allt. Har även skolfoto den dagen, på morgonen. Efter skolan ska jag till tandregleringen, så det är mycket som händer på tisdag. På fredag ska jag och Emelie gå på fredagsfinalen av Idol! Det ska bli jättemysigt, ger det till henne som en del av hennes födelsedagspresent. Annars så är resten av veckan ganska händelselös, ska väl mest plugga inför ett franskaprov som vi har på torsdag tror jag (?). Nu ska jag kolla på en film innan jag sover! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?