Gott Nytt År Söwtnnosar ♥

    Datum: 2009-12-31 Klockan: 19:34:26
Haj cutiies ;) Hur mår ni? Hoppas ni mår jävligt, JÄVLIGT bra! XD Nu e det nyår, och jag har inte gjort ett skit bokstavligen på mitt jullov.. :/ E det farligt? Nää, skulle inte tro det :) Och juste! En sak till alla er, ett tips bara till alla er som funderar på att skaffa blogg..:

♥ Lägg inte ut er själva som några bitchar, och använd INTE förkortningar som ni bara kommer på i dåläget..
♥ Försök att skriva intressanta och LÄSBARA inlägg, så att det inte bara står typ; ''Hej snorungar, idag har ja' varit hos kompis Gabbiiiii twiiniieee <33 lööv you , aja dt va int nå mer '' för man orkar inte läsa 3 rader ens med sånt där -.-
♥ Och för guds skull... skriv inte mer än HÖGST 2 inlägg per dag! Annars tröttnar man redan på bloggen innan den börjat ;)
En blogg att rekomendera; http://sabinadurebrandt.blogg.se

Med dom här punkterna vill jag verkligen inte säga att jag äger på att blogga (jag kan inte ens lägga in min header rätt -.- ) Utan jag vill bara hjälpa er som verkligen vill lyckas med eran blogg. Däremot så är det faktiskt så, (jag bara tror) att 88% av alla bloggar som e populära, är sånna bloggar. Sånna bloggar med onödiga inlägg, helst 5 inlägg på en dag. Och vad det är som gör att alla vill läsa dom bloggarna vet jag inte xD Men nåt är det!
Näj men, tillbaka till rubriken.

Nyår sa ni? Eller det sa ni inte, jag bara förmodade det xD VILLE BARA ÖNSKA ER ALLA SÖWWWTTAAAA BLOGG LÄSARE ETT JÄVLIGT GOTT NYTT ÅR! ♥♥♥♥ Nu måste jag kila till Ica och handla godis (jag suger på att handla lösgodis by the way), lööv yah! (ett populärt avslut på ett blogginlägg tydligen XD) KRAM till alla er som lever på 2009 talet, PUSS till alla er som lever på 2010 talet ;) 

// RCD ♥♥♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?