Lång vecka, Puckon och Tävling!! :)

    Datum: 2009-09-19 Klockan: 19:56:27
Hejsan alla söööööööta läsare! Förlåt mig för att inte har skrivit nånting på sistone, men jag har varit SÅÅÅÅÅ SÅÅÅÅ SÅÅÅÅ upptagen :S Du vet, skolan, kompisar, andra grejer på datan och lite sånt, ja ni vet! Men iaf, nu ska vi inte tänka på små dumma skit saker, utan nu ska vi fokusera på det glada, och det glada är att jag äntligen skriver! :) Jo, Lång vecka, handlar ju såklart om skolan. Den har varit skit tuff den här veckan, därför att vi har haft en vikarie som var rätt annorlunda om man säger så.. :Snågra dar.. Det känns som om man lever på den tiden då Dirty Dancing 1 kom ut Hah! :) Puckon, ja, jag kan bara säga en sak: störiga personer omkring mig, som alltid är på, pratar,pratar,pratar och pratar lite till, och pratar lite till.. GAAAAHH låt mig bara tänka för några sekunder tack?! Aja, Tävling handlar faktiskt om idag! :) För idag så har jag tävlat utanför Sätra hallen, alltså på banorna utomhus :) Det gick faktiskt jättebra, jag gjorde mitt bästa lopp hittils, på ett nytt pers (personligt rekord) Som e runt 1.58-1.59 på 600 mtr :) Kul vah?! Och imorgon så är det visning på våran lägenhet, eftersom att vi ska flytta ! :D Så mamma e väl lite stressad över det antar jag.. :/ Happ, och i förr går trår jag, nej IGÅR så fick jag reda på att pappa och hans nya tjej Karin, som faktiskt är jätteschysst, ska flytta ihop, och dom ska bo i en lägenhet, som min mamma var och tittade på innan hon köpte en annan istället :) Så det kommer väl att bli lite rörigt det här året, eftersom att mamma flyttar den 29 oktober, och pappa flyttar nån gång i mars :S Men det ska bli jätteroligt att få se mina nya rum i dom båda lägenheterna :) Pappa har köpt en 4:a och mamma en 3:a :)

Nu är det väl inte så mycket mer att berätta, hade väl inte hänt så mycket speciellt ändå sedan jag senast skrev.. :/ Så nu säger jag Hej då!! :)

// RCD ♥♥♥ 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?