Filmkväll! :)

    Datum: 2010-04-29 Klockan: 20:18:40
Har precis kommit hem från filmkvällen på Jollen.

Vi såg filmen: Oliver Twist. Den var hemsk asså! Inte läskig, men hemsk. Jag hatar sånna filmer där det finns med människor som skulle kunnat finnas påriktigt. För då känner man liksom med den personen. Man lider med den. Själva filmen handlade om massor med olika personer. Det fanns både bra och dåliga saker med den.

DÅLIGA SAKER:

Man hängde inte med i berättelsen vissa gånger.
Lite för krånglig.
För hemsk.
Ibland dåliga karaktärer.

BRA SAKER:


Bra slut
Man slutade aldrig hålla andan, för när som helst kunde det hända något.
Bra film helt enkelt. Svårt att komma på dåliga saker,
men också svårt att komma på bra.

Jag ger filmen en....... 4:a! kanske och en halv, men det beror på. En klar 4:a i af. Rekommenderas från 12 och uppåt. Inte yngre. Vissa mord och händelser är riktigt creepy. Nu ska jag kolla vidare på facebook lite och försöka bli av med min riktigt irriterande hicka.

Good bye!

No picture today.



Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?