Finland!

    Datum: 2010-08-22 Klockan: 12:53:33
Tjena mors!

Nu har jag kommit hem från Finland! Asså det var helt otroligt där! Hela helgen var rolig och underbar! :) Saknar verkligen den nu, fast det bara gått 4 dagar sen vi klev på båten, påväg mot Finland :/. Vi åkte båt till Finland, istället för att flyga. Jag är jätteglad för det! Jag älskar att åka färjor, så himla kul! Plus att jag och Joel vann 100 kr på en automat :) Full pott! Haha. Där i Finland så bodde vi på ett jättetrevligt 4-stjärnigt hotell. Rummet var skitstort, 3 sängar! På fredagen var konserten, men den började inte förns vid 21.00, så vi hade hela dagen på oss. Vi gick runt lite på stan, lite på marknader och sådär. Sen mötte vi mammas kompisar Anni & Stefan vid en restaurang, för vi skulle käka lunch ihop. Dom skulle också på konserten, men det visste vi redan innan. Sen gick jag och Joel lite inne på ett köptcenter som heter Forum. Där köpte jag min efterlängtade collegekfota på ginatricot! :D Jag köpte en grå, SKITSNYGG! Sen var det då konsert dags! Asså det går inte att förklara hur jä*la coolt det var där!! Ljuset var så ballt, så man fattar inte! Ljudet var skiiiiitbra, och typ alla stod upp hela tiden och viftade med händerna och klappade! Stämningen var 100%ig! Längtar redan tillbaka till konserten! Jag tog MASSVIS med bilder, men jag tog dom med mammas mobil, så dom kommer lite senare.. Dagen efter så skulle vi hem dåra. Innan vi gick till båthamnen, så gick vi runt och letade efter en rock till Joel. En grå, yllerock. I slutändan så blev det en riktigt snygg skinnjacka från Marlbouru Classic's! Hah, så fort han såg den så ändrade han sig. Alla vi tre, Jag,mamma & Joel tyckte att en skinnjacka passade honom bättre än en rock! Sen åkte vi båt hem. På kvällen så kollade vi på Sex And The City 2, i deras lilla biosalong! Jag och Joel spelade lite PlayStation och sånt. Som sagt, jag ÄLSKAR att åka färja! Sen senare idag så ska jag följa med när mamma skjussar Joel till hans nya hem, på en internatskola ^^.  Jag ska kolla hur hans rum ser ut där! Här kommer bilderna som jag tog! <3


Innan båten åkte så beställde vi dricka och satte oss ute på Sundeck :)

    


Det var soligt hela första dagen på båten :)

 
Det var skiiiitgod mat :P

 
Lite karaoke på det! ( Jag sjöng INTE ;P )


I Finland!

    


Min snygga kofta :D

Det var alla!  Puss :)


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?