Om mig

    Datum: 2010-08-07 Klockan: 14:11:00
Vem är jag då? Jag är en glad och positiv 16-årig tjej vid namn Rebecka. Jag älskar att skriva, allt från dikter till noveller och allt däremellan. Jag älskar även att umgås och skratta med mina underbara vänner, resa, läsa, shoppa, lyssna på musik m.m. I framtiden drömmer jag om att en dag få ha en lägenhet i New York och få jobba som skribent. Folk som känner mig skulle nog beskriva mig som väldigt positiv, omtänksam och ambitiös. Jag bor just nu i Stockholm med min familj och går samhällsvetenskapliga linjen i ettan på gymnasiet. Här i min blogg kommer ni mest få läsa om min vardag, musiktips och shopping, men det dyker även upp en bild eller två.
 
Undrar ni något mer eller har en allmän fråga om mig, skicka då gärna en kommentar i något inlägg eller maila mig på [email protected] :) Kram
Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?