Flytt , srry

    Datum: 2010-02-27 Klockan: 11:58:50
Hej bloggisar, sorry för att jag inte har skrivit.. :/ Men kan ni fatta? Jag vaknade igår i en lägenhet, sen gick jag hemifrån den föralltid .. :S Nu sitter jag i mitt nya rum med INTERNET äntligen .. Igår hade vi inget, drf kunde jag inte skriva! Men istället för att skriva in all som jag skrev under dom dagarna på anteckningar, så klistrar jag in dom, plus att ni får en bild som jag gjorde i Paint när jag hade tråkigt, nu lyssnar jag på All The Right Moves, av OneRepublic, OCH DEN ÄGER!!! hehe, stanna kvar länge på min blogg så kan ni också lyssna på den genom min http://www.MixPod.com playlist :) xD Puss på era gööwl ungar! :D ♥

Texterna:

Hejsan alla bloggisar, idag ( och nu ) så sitter jag och skriver på anteckningar istället för Word,
eller blogg.se! Kan ni fatta? jag vaknade i min gamla lägenhet, och gick hem till en annan.
så nu sitter jag i min nya lägenhet, i mitt nya rum och skriver på anteckningar!!! Förlåt för att jag inte har skrivit
på ett tag, men det egentligen skulle jag publicerat ett inlägg igår, men när jag ahde skrivit, så råkade jag gå tillbaks,
och sen när jag klickade tillbaka till mitt '' inlägg '' så var allt jag skrivit borta! Jag gick till utkast, men där
låg bara ett inlägg som jag skrev fel på. Jag fick total damp! Jävla blogg -.- DAAMP också på, drf vi har inget
internet, drf vi har inte hunnit med att packa upp och fixa med det idag,så det betyder att jag missar en farmville gift på petville!!!
Sen Word funkar inte, drf jag sitter vid Karins data, och hon har inte förnyat sitt Word, och för att kunna ladda ner ett
gratis Word, så behöver man... INTERNET!! Asså bara en tanke på en tanke ;) Varje gång jag skriver så känns det som att hundratals läser
min blogg, men egentligen kanske det bara är 3 st? men jag vill inte tänka på det, mår så dåligt och jag vill inte fortsätta
blogga när jag tänker på det.. :S Dampar också på alla idioter som inte har ett eget liv, utan måste förstöra andras. Vrf kan dom inte bara hålla sig ur mitt
liv, så blir alla glada! Shit, ska det vara svårt eller?!? Jag har bara 6 lådor kvar att packa upp, men nu orkar jag inte, får packa
upp dom imorrn.. På måndag är det ÄNTLIGEN Kungsberget!! Måste gå upp kl.05.30 eller kl. 05.00 -.- Trött som fan, kommer gå och lägga mig typ,
kl. 20.00 på söndan XD Det var väl allt? längtar tills jag ska börja i Engelska, och jag kom just på att mamma är min bästa vuxen kompis, Hon är den enda
som jag kan säga VAD jag vill till.. Visst Pallavi, men på nåt sätt blir det inte samma sak. Båda har sina nackdelar & fördelar. Jag känner mig lam som skriver till ingen på anteckningar, hur sjuk i huvet får man bli hörni?!? Japp, jag sa hörni, när det bara är datan som kan läsa vad jag har skrivit ännu. Jag publicerar med en ascool bild som jag gjorde ( jag gjorde bara texten på bilden )Åh typiskt! Nu har vi inte kanal 6 heller -.- Bajskorv! Vi har alla kanaler, Alla Canal Digital + kanaler.. men INTE kanal 6 !!! Varje vecka jag är hos pappa kommer jag inte kunna se Scrubs, ELLER Simpsons!! Vi har inte heller MTV, sämst box, varför ska allt ändras ?!?!? Varför kan vi inte bara ha det som vanligt?  hej då.

// RCD ♥♥♥

Text 2:

Hejsan igen bloggisar, idag är jag på ett lite bättre humör än igår. Mamma hade rätt, på morgonen känns allt mycket bättre. Sen idag vid frukostbordet så råkade jag svälja min vitamin när jag inte var beredd på det. så den fastnade typ i halsen, och nu gör det jätteont att ta ett djupt andetag xD Så klantig kan man vara.. Nu lyssnar jag på radion igen - RIX FM!! Lyssnade på den kanalen hela dan igår när jag kom hem ( med Pallavi ) Nu spelar dom Alexandra Burdbour.. stavning? Men i af, med Bad Boys! I said the bad boys.. I always spend my money.. Away.. owaahh.. Jaja, inge mer sjunga nu, ska duscha snart och jag hoppas att pappa snart får igång internet så jag slipper skriva till mig själv på anteckningar -.- puss ♥

// RCD ♥♥♥


Sådär! Här kommer bilden:

♥ som sagt, gjorde bara texten ;) // RCD ♥♥♥


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?