Vällingby med älskling ♥

    Datum: 2010-02-28 Klockan: 15:33:42
Hej gullungaar! ♥

Idag har jag vart med Pallii älskling i VÄLLINGBYY! Vi hade askul xD Först så gick vi till J:C , för hennes pappa skulle köpa en present till en lite bebbi på BR :) Men på JC så fanns det inge kul kläder, så vi gick till Lindex istället :P Och då vare så kul, drf Pallavi hittade en tröja som vi tittade på igår, hon typ dampade asmycket på den xD Vi stannade där aslänge, jag provade en svart och grå-vit rutig blus med ett gulligt spänne på, men för det första så kostade den 180:- och jag hade 102:- .. för det andra så satt den inge bra ;/ Sen provade jag en vit-svart randig tröja, som kostade 99:- , men jag såg ut som en låda i den xD Haha, sen hittade Pallavi en rosa prinsess hatt i typ bomull som jag satte på huvet xD Så vi gick ut från Lindex, sen drog vi till KappAhl :D Pallavi sa: Men dom brukar ha så töntiga kläder där'' så jag sa; nää då. vi kollade i typ 5 sek, sen hittade jag en snygg t-shirt med uppvikta ärmar :D Men så fort jag vände mig efter Pallavi så såg jag min DRÖMTRÖJA! en svart vit randig tröja med uppvikta ärmar med en typ knapp på slutet. Skiitfin, jag behövde bara prova den ;) sen på nåt skumt sätt fick jag syn på en skylt där det stod att ifall man sms:ade '' KappAhl '' till 711 60, så fick man 25 % rabatt! :D Så jag gjorde det, och vips så kostade tröjan bara 74:- istället för 99:-! sen kunde typ Pallavi inte hålla sig mer, så hon typ sprang bort till sin tröja som hon skulle köpa xD sen när vi skulle åka därifrån så kom Rao ( hennes pappa ) på att dom skulle skänka kläder till barn i afrika.. ? så vi åkte först till clas ohlsson och on off och det, och medans Pallavis pappa gick in och handlade typ, så hade jag och Pallavi en rap-tävling xF Sen när hennes pappa kom tillbaka, så glömde han bort att han hade låst bildörren, så när han drog upp den så började billarmet tuta! jag och Pallavi typ gled en meter ner på bilgolvet för att det var så pinsamt xD Sen tog det typ 3 min innan det sluta, haha. Och borta vid stället där man skänker kläder, så gick jag och Pallavi upp för ett snöberg, och Pallavi hittade en mellan stor silver låda ( lika stor som typ en brevlåda fast bredare ) hon ba; '' Tänk om det är en tidsmaskin! '' Jag ba; haha, vi kollar! så jag öppnade metall grejen som skulle va ett lock typ, gissa vad det var? EN PAPPERSKORG! Pallavi bara; '' Det kunde ha vart en tidsmaskin '' sen gjorde vi värsta driv bilden xD Har typ inte haft så kul på väääääldigt väldigt länge ;) Publicerar nåra bilder också från dagen, tjao! ♥

LOVE U FOREVER! // RCD ♥♥♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?