HEMMA FRÅN ÄNDEBOL!

    Datum: 2010-07-10 Klockan: 18:43:44
TJihoo!

Nu har jag kommit hem från ett par riktigt sköna dagar ute hos Karins föräldrar i Ändebol. Det har varit myyyycket mycket bad, kubb och annat skoj. Vi kom dit i torsdags, och då badade vi nästan direkt ungefär. Dom bor typ 5 meter från vattnet, så dom hade en privat brygga där. Sen i fredags så hade vi en kubbturnering, pappa vann :P Vi badade typ 10 gånger, och till middag blev det grillat nötkött. Jättegott! Sen idag så åkte vi ut med båten för att kolla lite, och när vi kom in i en liten kanal som gick där, så fanns det MASSVIS med hästflugor, bromsar och annat äckligt. Karin berättade att om en hästfluga biter än, gör det skiiit ont. Gissa om jag var glad när vi kom ut på störra vatten och vi kunde gasa, så inte dom äckliga krypen hann komma in på båten, haha. Vi kom väl hem för ungefär en 30 minuter sen. Ni ska få lite bilder från dagarna och sen en härlig sommarlåt! :) Ciao!








Deras söta kisse Kattis/Katten/Katja

Namnnam..

På kvällen.. vackert :)

Hela huset .

Kubb!

JUMP!

Vackert väder..



Kommentarer
M.B

Kön låt XD

XDXDXDXDXDXD

2010-07-15 @ 19:25:33


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?