music & face

    Datum: 2010-09-25 Klockan: 16:29:10

Min kompis emmue♥ sa "music&face" på chatten, tyckte att det var en bra headline lixom :) Eftersom att det är just "music & face" som jag är inne på just nu! Jag lyssnar på spottan och e inne på fejjan. Många namn för en sak! :D Låten jag lyssnar mest på heter; " I am Not a Robot - Marina And The Diamonds."
Ni vet Lindex reklamen när det låter som att dom sjunger; "Guess whaaat I got a ruuuuuuumpaaah!". Haha, jag skrattar i af ^^ Idag vid typ halv 1 tiden så blev jag upphämtad av mamma & Joel så åkte vi och käka på donken vid brommaplan. :) Joel har sprungit Lidingö Loppet idag! Han kom 5:a på tiden 36.01. Det var ju 10 km så det var ju SKITABRA! Imorrn händer inget.. jag skulle ju som sagt sprungit imorrn, men jag har forfarande problem med halsen så jag tror att jag skippar det actually.. :/ TRÅK! Typ första helgen på flera månader som jag bara tråkar.. suck :/ Jag får väl ta och skaffa mig a "social life" XD  Får väl ringa till Palli, så behöver man inte känna sig så himla outside the box ;)

PUSS!♥




Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?