Ont i halsen :(

    Datum: 2010-09-23 Klockan: 19:56:30
Hejhej!

Sitter och kollar på Biggest Loser :) Skolan var helt ok idag. Vi hade ett prov i SO:n om lite symboler för Judendomen och sånt. Aja, efter skolan så åkte jag till Sundbyvägen och mötte Pallavi på busshållplatsen. Sen drog vi till Vällingby! :D Det var jättekul! Först så kom vi dit, så gick vi in på H&M och jag provade någon tunika, och sen gick vi till Vällingby kiosken och tog varsin mjukglass :) Det var väldigt smarrigt :P Sen gick vi in lite på Lindex, och innan vi åkte hem så gick vi in på Lagerhause och köpte lite "I♥GODIS" godis :) Små färgglada karameller! Jag tog en bild på paketet, men jag pallar inte sätta in mobilen i datan så ni får fantisera ^^ Sitter och väntar på att få ringa till Palli också! Jag skulle ringa henne för typ 50 min sen, men då var hon på ICA, så jag väntade ett tag! Hon kanske ska sova över hos mig från Fredag till Lördag! KUL! :D♥ Hoppas att hon får :3
Om 5 min börjar Idol, måste göra mig förberedd ;) KRAM!♥


Kommentarer
Joachimmonica

Informative website! Thanks!

2011-05-09 @ 17:11:20
URL: http://joachimmonica.blog16.com


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?