Ingen kan vara nere med en ballong

    Datum: 2011-12-29 Klockan: 21:28:06
Citatet ovan kommer från Alicia, eller egentligen är det Nalle Puh som det kommer ifrån men det var Alicia som "visade" det för mig :) Det är ju ett faktum, helt självklart! Eller kanske inte fysiskt, beroende på om man väger 1 gram eller inte... ;) Men mera metaforiskt. Om man har något som man är superglad över, så vill man ju bara sväva runt av lycka? Och liksom studsa upp och ner på stället! Så jag tycker citatet är klockrent. Tyvärr har jag inte bild på någon ballong, så jag tar en helt random bild från arkivet istället! :) Förresten har jag typ blivit besatt av "HIMYM", så tittar på typ alla avsnitt säsong 1-6! Nu ska jag chatta lite med Alicia och kolla på några fler avsnitt av HIMYM. puss ♥


Kommentarer
CAISA KÄLLGREN

sv: jo tack det är bra, men det kunde vart bättre :/

2011-12-29 @ 21:53:38
URL: http://caisakallgren.blogg.se/

CAISA KÄLLGREN

sv: jag och min pojkvän har inte träffats på ett tag och jag vill verkligen träffa honom och han tjatar om att vi ska ses, men jag börjar bli lite orolig när jag är med honom, det är som om han ber om ursäkt för allt han säger och gör:(



hur har din dag varit då? :)

2011-12-29 @ 23:24:31
URL: http://caisakallgren.blogg.se/

CAISA KÄLLGREN

sv: ja :( härligt! med vissa undantag så toppen :D

2011-12-30 @ 00:03:36
URL: http://caisakallgren.blogg.se/

EMELIE LILJEBERG

Godmorgon sötnos :)

allt bra idag?

2011-12-30 @ 07:26:51
URL: http://nej.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?