Årsresumé 1

    Datum: 2013-12-20 Klockan: 21:48:33
Januari var inte den bästa månaden för mig detta året. Den var liksom startpunkten på den perioden där jag mådde ganska dåligt ärligt talat, utan en konkret anledning. Vet inte vad som hände, men en massa saker hände på samma gång tror jag som gjorde att jag tippade över lite. Fotade ganska mycket, och myste hemma och försökte hitta sätt att må bättre på igen.
 
Februari blev lite som en fortsättning på januari fast kanske lite lättare framemot mitten av månaden. Jag tänkte mycket, umgicks mycket med min bästavän och fick så himla många komplimanger i skolan så blev alldeles rörd. Kollade på melodifestivalen, hoppades på att våren äntligen var på väg men blev lurad av det typiska Sverige-vädret haha.
 
Mars kommer jag ihåg var så himla underbar. Allt gick bäst och mådde bäst igen, skrattade och var glad hela tiden vilket jag har varit sedan denna månad, vilket är ganska otroligt. Vann en stor historiatävling som var mellan alla IES-skolor, åkte till London med mamma och Joel, köpte en Macbook Air som jag än idag avgudar och hälsade våren välkommen med att snöra på mig conversen lite tidigt hehe.

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?