Årsresumé 2

    Datum: 2013-12-21 Klockan: 21:55:00
April detta år var ganska händelselös, eller kommer inte ihåg så mycket från den månaden ärligt talat. Kanske var i dvala och väntade på varmare månader haha. Gick i alla fall på majbrasan med tjejkompisar och möblerade/dekorerade om i mitt rum.
 
Maj var en sån himla somrig och härlig månad. Räknade ner skoldagarna tills jag slutade skolan och fikade med kompisar. Tog även IGCSE-proven och var så jäkla stolt och lättad efteråt haha
 
Juni är min månad vartenda år! Fyllde 15, byxmyndig och straffbar. Fick 5000 kr i cash som jag köpte världens finaste cykel för, slutade åttan, var och såg The Script och var så jäkla lycklig, är fortfarande det över att jag fick se dem. Firade även midsommar på skansen och hade en jättehärlig sommardag med Alicia på stranden.

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?