Årsresumé 4

    Datum: 2013-12-30 Klockan: 11:05:00
I oktober fick jag äntligen ta av mig tandställningen efter ett och ett halvt år! Går runt och ler hela tiden även nu haha, så himla stolt och nöjd över resultatet. Hade en photoshoot på djurgårdsbron med Josefin från tidningen, gick på Idol med Emelie och kanske det bästa; åkte till soliga Brasilien i två veckor med pappa och Joel. Riktigt bra månad.
 
November var jättemysig den med. Klippte en ny frisyr, köpte biljetter till OneRepublic, såg Bruno Mars live med bästavän och en annan kompis och såg Hunger Games: Catching Fire med brodern min.
 
Och så har vi December. Hade nästan aldrig riktiga julkänslor, hade så himla fullt upp först i skolan och sedan åkte jag till London så hann aldrig riktigt landa. Hade dock världens bästa resa i London, en av de absolut bästa verkligen och är så himla lycklig att jag fick uppleva allt det jag fick uppleva och saknar det massvis. Praoade på ett dagis i en vecka och pyntade en jättefin gran hemma hos mamma och väntade in julafton.
 
Nu är jag supertaggad på 2014 och tror verkligen att det kan bli ett hur grymt år som helst!! Har ju sparat en massa lappar i min "2013 Memory Jar" så ska bli jättekul att få en lite personligare överblick över året hehe. Hoppas ni har en grym nyårsafton och att erat 2014 blir awesome! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?