Ny design

    Datum: 2013-12-21 Klockan: 21:56:08
Kände att det var dags att uppdatera lite designen lite! Den andra var jättefin men lite höstig, och känns som att jag har förändrats lite i utseendet sedan de togs, blivit lite mer vuxen. Så det fick bli denna nu, tror inte att den blir så långvarig men bara något lite juligare tills jag har tagit bättre foton. Idag har jag som sagt varit inne i Vällingby och stan med Pallavi verkligen hela dagen, har shoppat några jättefina saker som jag definitivt ska lägga upp bilder på här imorgon! Har haft det jättemysigt och skrattat hur mycket som helst, något som jag verkligen behövde kände jag. Imorgon ska jag nog mest packa och sådär innan måndag då jag byter till mamma. Ska kanske åka in och kolla på en tröja som jag såg på Brandy Melville idag som jag ångrar lite att jag inte provade, får se om jag lyckas dra med mig någon hehe. Sitter just nu och bara tar det lugnt i soffan och kollar på lite bloggar. Har inte så mycket mer att skriva om så vi hörs imorrn! Bara 2 hela dagar kvar till jul hörrni! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?