Dagarna hos Alicia #2

    Datum: 2013-07-20 Klockan: 14:46:00
När vi kom hem efter vaxholm var vi båda helt slut typ så vi gick ner till stranden igen och låg och solade i någon timme. Var så oerhört fint där när solen lyste på!
 
Senare på kvällen efter middagen samlade vi ihop allt pick och pack så gick vi återigen ner till stranden. Hade med oss en engångsgrill, mariekex och en massa choklad & marshmallows. Alicia skulle visa mig hur man gjorde så kallade "s'mores", och det var verkligen sjukt gott! Man tar ett mariekex eller nåt kex av nåt slag, sedan grillar man en marshmallow och lägger i mitten, sedan en chokladbit och sen ett kex på toppen. Omnom! Myste och grillade precis vid vattnet, allt blev så mycket finare när solen började gå ner! Vågade oss i vattnet också som på nåt sätt hade blivit varmare på kvällen. En av de absolut bästa dagarna på mitt sommarlov.
 
Gick hem sen nångång efter att solen gått ner och däckade framför A Cinderella Story. Han är ju så snyygg och den är så bra helt enkelt ;) Har haft det så otroligt amazing bra med underbaraste Alicia, loveyouu ♥
 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?