Let's waste your lies

    Datum: 2013-06-24 Klockan: 20:01:00
Heeej! Här har ni två bilder från igår och idag. Mitt paket som jag beställde från gina förra veckan kom idag, sjukt snygga linnen var det! Två stycken, det ena är det som jag har på mig på bilden och det andra kommer det en bild på lite senare. Har inte gjort så mycket under dessa två dagar, har hjälpt min brorsa att rensa i hans rum idag. Puh vad jobbigt, sjukt mycket grejer. Vet inte vart han fått allt ifrån haha. Antar att jag har minst lika mycket bara att jag gömt undan det ;) Nejmen jag har faktiskt ganska städat på mina rum, call me crazy men jag tycker att det kan va kul att städa undan ibland. Bädda rent och bädda om, känns så najs att gå och lägga sig då. Aja, svammel om ingenting hah. Imorgon ska jag kanske på Icona Pop med Thea (& maybe Emelie) men får se om hon kan. Längtaar tills The Script på torsdag också ska bli bääst! ♥ Har inte så mycket mer att skriva om, hörs imorrn! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?