If you could see me now

    Datum: 2013-06-29 Klockan: 21:46:00
Heej! Asså torsdag var en helt magisk dag, vill bara rewinda och uppleva hela konserten igen. Så jävla braaa ♥ Mötte först upp Emelie runt två och åkte in till stan för att hämta ut våra biljetter till bion. Gick runt lite på stan sen och kollade i affärer osv. Gick tillbaka till bion, köpte lite dricka & popcorn och sådär. Filmen var faktiskt bättre än vad jag väntat mig, kul vinkling som man verkligen kan koppla till som ungdom i dagens samhälle (vadå pretentiöst haha) men det var så jag tänkte. Fett kul att se med Emelie också, vi satt och asgarvade åt en grej i mitten av filmen och kunde inte sluta, väntade mig bara att nån skulle säga SSSHH!! eller nåt hahah. Aja rekommenderar filmen i af! "The Internship" då alltså. Åkte in till grönan efter bion och gick och köpte varsin pizza slice medan vi väntade på att tiden skulle gå. Sjukt gott! Runt sju gick vi och ställde oss i mitten av publiken, lyckades faktiskt få riktigt bra platser. Kunde inte tränga oss fram tyvärr fär Emelie hade skadat handen men jag hade det fett bra där vi stod ändå. Konserten var helt fcking magisk, jag och Emelie stod bara och log, sjöng och skrek med haha. Efteråt var vi båda fett hype och pratade non-stop hela vägen hem om allt och inget, tror inte ens vi kom ihåg vad vi pratade om ahah. Går inte att beskriva, man skulle varit där helt enkelt. Nästa konsert blir väl Nause tror jag, och efter det Oskar Linnros i september! Har inte så mycket mer att skriva, har tagit det lugnt sen i torsdags, var helt död igår och rösten var nästan borta. Btw så kommer det bli lite spam med The Script musik/inlägg känner jag nu, är helt besatt lol, men don't worry det går över. Aja, skriver mer sen! Puss
 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?