HAPPY BIRTHDAAAY!

    Datum: 2013-03-29 Klockan: 09:15:00
GRAAATTIIIS PÅ FÖDELSEDAGEN ALICIA! 15 ÅR! ♥  Vart ska jag börja? Asså det går inte att beskriva dig i ett enda inlägg, helt omöjligt! Det finns så mycket bra, så mycket underbart i dig att det inte kommer räcka till (ingen förutom du skulle orka läsa det ändå haha ;)) Otaliga gånger har du varit där för mig, lyssnat, gett mig råd, fnulat på texter och berättelser med mig. Bara allt det som endast du kan göra! Du är så söt och snäll och underbar och AMAZING, en av mina absolut närmsta vänner! Du inspirerar mig oerhört mycket på t.ex. engelska/svenska lektionerna när vi ska skriva någonting. Du hjälper mig och bara är där. Du kräver ingenting tillbaks! Låter nästan som att jag har ett helt hyllningstal här till svenskan, men ärligt talat - du är så värd det. Jag är på nåt egoistiskt sätt ändå glad att vi är lite weird så att ingen annan skulle komma och sno dig ifrån mig, för jag hoppas att vi håller ihop även efter nian! 
 
EGOBOOST-LIST:
Ödmjuk, omtänksam, generös, fantastisk, ofattbart snäll, världsbäst författare, sjukt bra på att sjunga, rolig, passionerad, fangirl, inspirerande, weird (på det bra sättet), awesome, amazing, smart, klok
 
It goes on and on! Hoppas att du hinner få ditt brev med din present och ett kort i nästa vecka så den inte blir helt off!
Anywhales - I love u Licii ♥ Ha en awesome dag idag oki?! POSS

Kommentarer
Alicia

Tack, underbara älskade du! Vet inte vad jag ska säga förutom att jag känner precis samma sak om dig! ♥ POSS!

2013-03-29 @ 12:08:04
URL: http://bubblebath.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?