I know you will

    Datum: 2013-05-19 Klockan: 00:03:00
Hej hej! Sitter just nu i min säng och försöker hålla mig vaken länge nog så jag kan skriva klart det här inlägget haha. Har varit hos Alicia ungefär hela dagen och tvättat fönster, och kan bara säga att jag har aldrig uppskattat ett hus storlek så mycket som nu ;) Var tvungen att åka när det var typ tre fönster kvar för det tog lite längre tid för mig att ta mig hem och jag skulle äta så. Efter att jag kom hem har jag bara tagit det lugnt, kollat på Eurovision lite halvt nu på kvällen innan jag gick ut och satte mig på ett stort gräsfält med Pallavi. Var hur skönt som helst, behövde verkligen prata av mig och bara vara. Kunde tyvärr inte vara där så länge för båda vi blev tvingade till att gå hem efter bara en timme typ haha. Hade varit mysigare att vara på en strand eller nåt men vi får spara det till sommarlovet! Åååh ni anar inte hur taggad jag är inför att sluta skolan. Ska leva till max i sommar, ska verkligen göra saker även om det bara är att sola på stranden. Ska inte stanna inomhus och bara sitta #yolo. Haha nej jag är inte seriös men you get my point. Imorrn ska jag sova, ta det lugnt & förbereda mig inför DEN SISTA IGCSE DELEN imorgon omg it just hit me det är seriöst sista delen ALICIA FÖRSTÅR DU?! Vi är klara med allting efter det!! Okej fick lite flipp för tänkte inte på det förut. 
 
Kom på nu att jag glömt att skriva om The Great Gatsby filmen här. Asså. Can't Breathe. Så, ursäkta språket, jävla bra. Asså helt otroligt, jag darrade och grät inombords och var ett emotional wreck. Visste inte vad jag skulle ta mig till, hur jag skulle samla ihop mig igen haha. Jag var verkligen så tagen av filmen jag.. jag vet inte. Bara helt effing perfekt. Leonardo DiCaprio <3. Ska sluta babbla nu och vara fett random för ni fattar knappt nåt. Men vi hörs imorrn! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?