Brunch

    Datum: 2013-09-22 Klockan: 21:37:00
Heej! Skriver lite på riktigt nu hehe, ni behöver inte läsa igenom hela det inlägget om ni inte vill. Har inte gjort så mycket denna helg, bara tagit det lugnt och pluggat typ. Eller, tänkte plugga men det blev inte av haha men ska ta tag i lite snart. Några släktingar från mammas sida kom hit idag runt lunchtid på födelsedagsbrunch för min brorsa som sagt. Sjuuuukt god brunch var det och trevligt sällskap såklart. Åkte och kollade på vinterjackor efter det och hittade en riktigt snygg inne på stadium, men jag var inte helt hundra på om jag verkligen gillade den så tänkte sova på saken. Imorgon är det ju skola, händer inget speciellt där heller. Efter det ska mamma och jag åka och köpa halsduk och lite sånt, gina tricot har ju 20% på hela sortimentet så tänkte passa på. Kanske ska vi kolla på en ny resväska imorgon också, min är helt trasig så behöver en ny till brasilien. Tre veckor kvar nu (räknade lite fel förut haha)!! Ska ta tag i lite plugg jag har nu, skriver imorrn! Puss
 
 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?