Höst - och vinterskor

    Datum: 2013-09-25 Klockan: 21:58:00
(Alla skor kommer från dinsko.se)
 
Åh som om det inte var nog med beslutsångesten inför ny frisyr så börjar det ju bli kallare och jag kommer behöva bestämma mig för ett par vinterboots. Har några favoriter, men alla är så snygga (och dyra!!) så vet inte helt hundra vilka jag ska köpa. Lutar åt de första, höga stövlarna och det andra paret med två spännen som är till höger om stövlarna. De kortare kostar 899 och de högre hundra kronor mer. Kan dock inte köpa någon sko förrän min gamla cykel är såld, och det kan ju ta hur lång tid som helst nu när vintern kommer. Åååh vill bara ha den såld så jag kan gå och köpa mig ett par riktiga skor, kan ju inte knata runt i converse hur länge som helst... Vad tycker ni? Vilka är snyggast? Puss!
 

Kommentarer
Melina

Snygga!

Svar: Visst är dom!
Rebecka

2013-09-28 @ 18:49:09
URL: http://mstenso.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?