Sämst måndag

    Datum: 2013-09-16 Klockan: 16:51:00
Heej! Hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag har haft. Hade faktiskt inte så mycket med regnet att göra att jag var på dåligt humör, gillar faktiskt regn hehe. Började i alla fall dagen med matte, vilket sög för vi fick ett popquiz (som vi fan får varje lektion, hatar den nya matten) på procent som vi PRECIS börjat jobba med dagen innan. Så det gick ju sämst och blev nästan gråtfärdig, får bara panik och ångest över att göra sånna småquiz, vet inte hur fan läraren kan tro att det ska hjälpa oss? Aja, får jobba på procenten hur som helst. Blev lite gladare på franskan men var fortfarande ganska trött och sliten typ. Gick bra på syslöjden ändå vilket är ovanligt haha så är på helt okej humör nu i alla fall! Kan ju ha lite att göra med att jag har lingonveckan just nu också lol, brukar alltid ha värsta moodswings då. Ska packa ihop det sista till mamma nu och flytta över grejer dit men annars är jag nästintill läxfri så ska bara ta det lugnt. Juste - grattis till min älskade pappa som fyller 50 år idag!! Firade honom på morgonen :) Händer inget särskilt imorrn, går i skolan och sen drar jag väl hem bara och pluggar eller nåt om vi får någon ny läxa. Sen på onsdag är det som sagt skolfoto, har fortfarande inte bestämt mig för en outfit... Får väl göra det ikväll haha! Hörs sen. Puss

Kommentarer
Annis

SV: Vad roligt att du är med och tävlar, vinnaren kontaktas den 30:e! :) Kram

Svar: Okej, tack! :D Kram
Rebecka

2013-09-17 @ 09:42:13
URL: http://annnaiz.blogg.se/

parlplattekonst.blogg.se

ÅH gud vad kul att jobba på Chickit. Jag älskar också att skriva, men även att göra tidningsdesign i InDesign. Gick en sån inriktning på gymnasiet. Du har typ drömjobbet ;) haha

Svar: Jaa eller hur! Älskar att skriva, har typ alltid gjort haha :) Det låter sjukt spännande, kanske kan fråga om hjälp någon gång? ;) Jaa jag tycker det också! Kram
Rebecka

2013-09-17 @ 11:06:43
URL: http://parlplattekonst.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?