The Wolf of Wall Street

    Datum: 2014-01-13 Klockan: 16:50:00
Heej! Här har det stått tomt ett tag. Ska jag vara ärlig har jag inte haft någon riktig lust att blogga. Funderade på att ta en blogg-paus, men det känns både uttjatat och rent ut sagt ganska meningslöst. För mig så blir en blogg-paus något som stressar mer än att göra det motsatta som det borde göra. Det känns som att alla väntar på att man ska komma tillbaka, men hur som helst. Från och med nu kommer det bli en lite utspridd uppdatering bereonde på skola/vardagen/humör osv. Vissa veckor och dagar händer det lite mer saker kanske och då blir det lite roligare att blogga, och andra är det bara stenhårt plugg dag som natt och nästan ingen fritid. Är lite nervös inför denna sista termin, en massa saker som ska klämmas in innan jag slutar nian. Gymnasieval, nationella, dansprojekt, bal och klassresa. Hur som helst!
 
Igår var jag i stan med Emelie och såg The Wolf of Wall Street. Grym film, lite småvulgär möjligtvis men det var nästan det som gjorde den så vass. Manuskriptet var skitbra och DiCaprio var ju lika fantastisk som alltid. Vanlig måndag idag, fast hade faktiskt en riktigt bra dag. Skrattade hur mycket som helst under hela dagen och pratade med jättehärliga personer så min måndag blev ganska bra. Hur har eran varit? Nu ska jag packa ihop mina saker och sedan vänta på att mamma ska hämta upp mig, flyttar till henne idag. Hörs när vi hörs som sagt! Puss
 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?