If that's what you wanted

    Datum: 2014-03-17 Klockan: 22:30:03
Hej hej! Åh blev så himla ledsen när jag vaknade imorse och såg att det var fullt med snö på backen. Hade som ni redan vet verkligen ställt in mig på att våren var här. Aja, får hoppas att det smälter bort så fort som möjligt! Sitter just nu och försöker plugga lite på franskaglosar medan jag lyssnar på musik. Idag var det ju nationella i svenska, läsförståelseprovet mer exakt. Det gick ganska bra tror jag, kändes bra när jag skrev det i alla fall. Lite segt dock, för blev klar typ en timme innan det var utsläpp så fick sitta och roa mig ett tag. Fast det gjorde inte så mycket, satt och läste Hemingways bok Fiesta: The Sun Also Rises och drömde mig bort till gatorna i Paris. Imorgon är det vanlig skoldag, samma på onsdag, och sen på torsdag är det sista nationella i svenska. Man ska skriva en uppsats i ett visst format som man väljer innan man ska börja skriva, men jag känner mig rätt så lugn inför det faktiskt. Hur som helst, är hur trött som helst så ska försöka plugga lite till innan jag går och lägger mig. Vi hörs imorrn! Puss
 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?