Söndag

    Datum: 2014-03-09 Klockan: 20:19:54
Hej hej! Hoppas att ni hann vara ute och njuta av det härliga vädret idag, det var hur underbart som helst. Nästan femton grader plus och sol, supernajs. Jag mötte upp Pallavi vid två och så gick vi och satte oss på en brygga och njöt av solen medan vi lyssnade på musik. Vi satt där i lite mer än en och en halv timme och det blev inte kallt förrän framåt eftermiddagen. Jättetrevligt var det! Följde sedan med henne hem för att hjälpa henne att plugga men det slutade med att vi kollade på Carrie istället haha. Gick hem runt halv sju och har sedan dess bara ätit middag och sitter just och funderar på om jag ska ta tag i lite plugg. Har verkligen ingen lust alls men har NO prov på torsdag så borde verkligen. På tisdag smäller det, då spelar nämligen OneRepublic(!!), är så grymt taggad. Ska möta upp Pallavi direkt efter skolan och sen åker vi till Fryshuset för att köa. Älskar deras musik och många av deras låtar har varit med mig genom allt, så denna konsert kommer bli bäst. Annars så har jag inget särskilt inplanerat denna vecka. Nu ska jag ta tag i lite plugg så vi hörs imorrn! Puss

Kommentarer
Melinda

Åå vilka härliga bilder!

Svar: Taack! :) Kram
Rebecka

2014-03-09 @ 20:23:16
URL: http://filippamelinda.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?