Överlycklig.. kan inte säga varför.. ;)

    Datum: 2009-12-11 Klockan: 15:36:54
Hejsan.. tror att jag har slagit rekord i läsare på ett inlägg xD KAn inte tänka mig en person som inte skulle BÖRJA läsa det här inlägget i af ;) Det är disco idag! (igen) xD kl 18.30 på Jollen :P Och gissa vem som ska gå?... JAG" och ja.. vi kan väl säga att det hör till danstävlingen som är på det discot.. Det är hemlisen.. eller asså hemlisen hör DIT , inte att det är själva hemlisen xP Happ.. jag har hängt ganska mycket på fotbollsplanen på skoltid.. eller på rasterna, inte så mycket på den övriga skolgården, jag gjorde mitt första mål förr förra veckan ;) Tunnel på TVÅ personer! Sen rätt in i mål såklart ;D braiga jag.. Och jag har fattat att min förredetta har blivit som en 5 åring igen, och är fett irriterande. Fyrorna i våran skola är helt (dumma i huvet) Och han som ''leder'' det gänget, är fett kaxig och envis och skrytsam osv.. Och om jag inte kände honom riktigt bra, så skulle man tro att han var b.. jag har absolut INGET INGET INGET INGET emot dom! Han är bara så irriterande och fjantig... :/ Förstår ni mig? bra xD Var väl inte mer och säga.. Jag återkommer med mina punkter kanske senare ikvälll eller troligtvis imorrn xD Puss på er ;)

// RCD ♥♥♥

I love this picture. That's it.( e kär i den här bilden.. hihihii :P )

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?