IDAG! §§

    Datum: 2010-04-24 Klockan: 20:28:12
BÄSTA DAGEN IDAG...

...Och det kan jag tacka JOHN! Min otroligt bästa killkompis för. Hade aldrig haft så kul annars! Den här perfekta dagen började med en tur i Gamla Stan med mamma, och mitt letande efter affären som hade dom coolaste tjocktröjorna EVER! När jag tillslut hittade affären på Drottningatan, så köpte jag en tjocktröja.. Eller.. Inte jag, jag fick den utav bästa mamma ♥. Men sen märkte jag att det stod; FUCK YOU LOOSER, på luvan, så den åkte tillbaka till affären, och jag bytte den mot en annan cool tjocktröja med New York style! Sen skjutsade mamma mig hem till John, även fast det var planerat att vi skulle göra nåt imorrn. Men iaf, hon skjutsade mig. Sen direkt när jag klev innanför dörren så möttes jag utav väääärldens gulligaste hund, Apollo. Han var så himla sööööt! ♥ Sen så visade John mig runt hemma hos sig, som jag skrev lite tidigare så körde vi lite Fifa 10, efter det så gick vi ut. Då drog vi ut till Blackebergs torg, och det var askul! Först så köpte vi en glass var, det blev lite missförstånd, men sen så körde vi lite wwweeaaaaliing. Egentligen så heter det WallRiding, men jag kallar det waela. :D Efter det så gick vi tillbaka hem till John för att hämta mina MONEY. Vi köpte varsin slush, nam nam! Sen chillade vi mest hemma hos John :P Bilder kommer! Nu ska jag titta klart på filmen KNOWING med Nicolas Cadge/Kadge i huvudrollen! TJING! ♥ Ps! Videos får komma i ett eget litet inlägg.. puss!

The TRÖJA! <3

Happy face!

close up på Apollo §§

waaaeeling :D

jah räddah en geeeting! xD

Peace out!

 

Och med det säger jag Hej då! :D

 

 


Kommentarer
Johniis

Det är en humla! xD

2010-04-24 @ 22:01:01

Becka ( som trodde att humlan var en geting.)

Oj.. XD

2010-04-25 @ 12:11:27
URL: http://belovedmee.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?