Hela havet stormar # 1 !

    Datum: 2010-01-20 Klockan: 19:30:05
Hejsan kycklingar, hur går det med äggen?
Hahah. Sjukast humor.. nää förresten, sjukast humor har min klasskompis Linn. LOL. Idag så var det Hela Havet stormar på Jollen. första omgången åkte jag ut typ 10:a och sen andra gången vann jag (: DEt var jättejobbigt i slutet, drf man blev heeelt snurrig :O runt runt ruuunnt en pall hela tiden, i typ en minut, så det blev assvårt att inte böja på benen när man inte fick det. :P Inte en sån ärofylld vinst eftersom att jag tävlade mot en 3:a :P moahaha. Idag i Historian så fortsatte vi med att skriva om Jeanne d ' Arc. En enkel bondflicka som leder dom franska trupperna mot seger över engelsmännen, men som sen blev tillfångatagen och dömd till att brännas på bål levande eftersom att hon

1. Klippte håret kort.
2. Klädde sig i pojkkläder.

Efter det så helgonförklarade hon av den franska kyrkan.
Så! Nu har ni fått en EXTRA lektion i Historia, tänk vad era lärare kommer tacka mig en dag, haha <3 Mohaha, nu har jag börjat leka med bilder, har ni märkt det? ;) Hörni! Om ni vill att min blogg ska bli lite roligare så kan ni väl skriva i en kommentar om jag ska ha frågestund elr inte? ;) Tack på förhand <3 Nu ska jag titta på Biggest Loser, mohhaah!!!!

Pusss !!!!!!

//RCD ♥♥♥

Kommentarer
maalinn

varför har Linn sjuk humor ? :O

2010-01-24 @ 12:22:50

Bäckaa

Drf att hon har den mest cp-videon som jag vet o.O Men .. ja. hon skrattar åt konstiga saker ibland haha, LINN ta inte illa upp <3

2010-01-24 @ 12:26:59
URL: http://belovedmee.blogg.se/

maalinn

haha , vad för cp video :o

2010-01-24 @ 12:30:25

linn karlman :)

jo jag tar illa upp ditt bajs :'(

haha skojja ^^

2010-01-24 @ 17:29:46
URL: http://rikauteliggarens.blogg.se/

Anonym

Lol Linn, om det betyder så tar jag bort det ^^

2010-01-24 @ 18:09:13
URL: http://belovedmee.blogg.se/

linn karlman :)

hahahahaha :P

2010-01-24 @ 18:16:31
URL: http://rikauteliggarens.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?