Kort eller långt?

    Datum: 2010-11-27 Klockan: 11:56:41
Hellu tomtenissar!!

Det är så himla mysigt just nu! Backen är vit, man vaknar till julmusik och kollar på skidor varje dag! Me like ;)<3
Ass mitt hår är värsta stört!! Det blir en ny tova varje sekund typ, skitstörigt! Det gör så fruktansvärt ont när man ska ta ut dem, typ som att ta ut dreadlocks! :( Så nu är min fråga: Ska jag klippa håret kortare eller ska jag fortsätta ha långt hår? Really need an answer!!!! :D :D
Idag ska jag, mamma och Joel åka till Väsby Centrum igen :) Joel ska kolla efter vinterskor på Deichmann (stavning?) sko. Jag har ju fått min månadspeng nu så det kanske blir lite shopping för min del också ;) Jag skriver mer när jag kommer hem! :D
God Jul <3




Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?