Latlördag

    Datum: 2012-12-15 Klockan: 17:12:00
Ett litet fint (jättefult) collage över vad jag gjort idag och igår.
 
Hej på er! Har haft en riktig latlördag idag, även fast jag inte planerade att ha det igår ;) Satte klockan på halv tio för jag skulle möta Malva på brommaplan halv tolv och sen skulle vi åka till skansens julmarknad. Men jag vaknade inte av alarmet, vet inte hur jag lyckades med det, så när jag kollade på klockan efter att jag vaknat av mig själv var hon 11:24. Haha fick en il av panik innan jag läste smset jag fått av Malva där det stod att hon inte kunde för hon mådde dåligt. Tur för mig, otur för henne ♥ Så idag stannade jag hemma istället och höll min kära broder sällskap. Jag borde få ett pris för att vara bästa lillasystern ever för jag pallrade mig ut i snöstormen för att köpa ingredienser till amerikanska pannkakor. Fixade sedan i ordning och voila, fick min förkylda brorsa varma pannkakor med fräsch mango. Mums! Julpyntade mitt rum igår kväll också, blev jättemysigt! Nu ska jag snart gå ut och titta på Harry Potter och Den Flammande Bägaren med pappa, Joel och Karin. Ni får ha en bra lördag! Puss

Kommentarer
Erica

Mysigt! Har själv suttit i en teater i tre timmar, haha!

Sv: Okej! Var den lite udda? Hur menar du då? Vad kul att den var bra! Vill så gärna läsa den för har hört att det är lite poesi och liknande!

Svar: Haha jamen det kan vara mysigt det med! sv: Tja, asså, den är skriven på ett annorlunda sätt. Inte den vanliga berättartekniken liksom, och det är mycket man får läsa mellan raderna :) Ja det är det nog, många låtar också!
Rebecka

2012-12-15 @ 18:24:30
URL: http://ericatalven.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?