France.

    Datum: 2012-06-24 Klockan: 20:44:13
Älskar't. Har det fantastiskt och helt löjligt bra här i Montpellier, Frankrike. Ända fram tills klockan är närmare elva lyser solen starkt och värmande, och på dagen är det STEKHETT! 28 grader i skuggan liksom, vad sägs om det 15 gradiga, regniga Sverige? ;) Haha, har latat mig två dagar i rad nu på stranden efter ungefär en veckas turistande i Paris. Köpte en massa fint, ni får se bättre bilder när jag kommer hem! Jag vet att inga inlägg har dykt upp, men jag har försökt mobilblogga hur många gånger som helst, men appen vill liksom inte. Ska i alla fall bjuda på några härliga bilder från mina dagar i Frankrike! Åker hem på lördag, så är helt hemma på söndag :) Då ni, då blir det uppdatering! Ska i alla fall försöka blogga några gånger under veckan, om jag är snäll mot mamma så får jag säkert låna hennes dator ;) Ha en bra kväll, själv ska jag käka färska jordgubbar, choklad & pistagenötter framför Italien - England med stranden som granne! Puss å kram
 

Edit: Datorn laggade fast som tusan, vet faktiskt inte riktigt vad det var som hände men allting stod still och inga bilder blev uppladdade, skittråkigt, men ni kan få några mobilbilder! Håll ut vänner, kram.
 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?