Give me all your loving

    Datum: 2012-03-19 Klockan: 20:44:18


Så gulliga! ♥

Hejsan världen! Vad gör ni för skojsigt denna måndagskväll? Själv slötittar jag lite på "Sveriges Fulaste Hem" och funderar på om jag ska orka dra mig bort tre meter till mitt skrivbord för att plugga till SO-provet som är på onsdag. Måste nog fundera lite till. På tal om plugg & prov så gick science provet super idag! Kom på en grej som jag hade gjort fel efteråt, men annars kände jag mig rätt säker :) Haha, alla fick typ panik på facebook och skrev; "ÅÅÅHH DET SNÖAR DÖR NU!" hihi... Det slutade ju efter ett tag, och det skulle ju aldrig kunnat stanna på marken tack vare det varma vädret! Men annars då, helt vanlig måndag, minus sovmorgon då. På grund av retestet. Har inga nya bilder att visa ännu, men ska bli lite ändring på det i helgen hade jag tänkt! På lördag ska jag på en tjejmiddag som två tjejer i klassen anordnat, sen på söndagen får vi se! Uppdaterar er innan dess i alla fall, så ni behöver inte vänta länge på svar ;) Ha en bra kväll! puss ♥


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?