Svar från frågestunden #1

    Datum: 2013-04-17 Klockan: 21:11:00
När startade du bloggen?
Jag startade den i augusti 2009.
 
Vad är det bästa med att blogga?
Jaa du... Att få se ens bilder i inlägg, få skriva av sig efter en skoldag, designa bloggen precis så som man vill ha den, få fina, stöttande kommentarer :)
 
Favoritgodis?
Choklad, definitivt. Spelar ingen roll vilken, eller inte mörk choklad eller romfyllda praliner (huhu) men annars vilken som helst!
 
Favoritdjur?
Katter ;) Tycker att elefanter och giraffer är sjukt söta och awesome också.
Favoritämne i skolan?
Asså det är lite varierat beroende på vad vi gör i skolan, men SO, engelska & svenska :) Är en renblodig sam-tjej!
 
Favoritmat?
Hmm.. Hamburgare, sushi, tacos & fläskfiléer med ugnsbakad potatis och bea! Finns så mycket god mat men det är nog favvosarna :)
 
Vilka bloggar läser du?
Mina kompisars bloggar, sen palosfoto.blogg.se, linafoto.blogg.se, nevnarien.se, kenzas.se och många fler!
 
Favoritlåt?
Oj... Just nu har jag flera;
Read All About It, Pt III - Emeli Sandé
If I Lose Myself - OneRepublic
Counting Stars - OneRepublic
Sweet Disposition - The Temper Trap 
 
Vad har du för mobil?
Jag har en helt underbar iPhone 4!
 
Vad har du för dator?
Har precis köpt en Macbook Air 13 tum som jag avgudar och älskar.

Kommentarer
Alicia

No coldplay? ;)

Svar: Shut up. :*
Rebecka

2013-04-18 @ 10:04:07
URL: http://bubblebath.blogg.se

johanna

sv: tack desamma! :)
allt bra denna torsdag? :)

Svar: sv: Jodå, har ett jobbigt projekt som ska in imorgon men annars så. Själv? :)
Rebecka

2013-04-18 @ 11:18:37
URL: http://tuffys.blogg.se

Adelina

sv: Tack så mycket! Det går toppen nästa helg! Maila mig så kan vi snacka mer där.
Kram

Svar: Javisst! :)
Rebecka

2013-04-28 @ 19:14:34
URL: http://www.aadelinaohlsson.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?