Q & A

    Datum: 2013-12-31 Klockan: 17:52:00

Vilket gymnasium ska du välja?
Hur ska du fira nyår?
Har du någon pojkvän? Om inte, är du på G med någon? <3
Vilket ämne i skolan gillar du mest?
Favoritaffär (kläder)?
Favoritplagg?
Har du några halvsyskon? Läste att dina föräldrar är skilda, så undrar!

Kram

 

Svar:
Jag vet inte riktigt faktiskt. Har några favoriter men har inte lyckats bestämma mig än hehe
Hemma med min bästavän. Spela gitarr, kolla på fyrverkerier, prata. Kommer bli hur mysigt som helst
Nej, jag är singel tyvärr haha. Jag skulle inte säga att jag är på G med någon just nu ;)
Alla SO-ämnen, svenska och engelska
Hm, har några styckna. H&M, Vero Moda, Ginatricot och Cubus
Oj vad svårt! Min fina, nya vita blus från Vero Moda. Bästa mellandagsrea-köpet!
Nej :)

Kram!

 

Åh, shit va kul med frågestund!
Har lite "antingen eller" frågor ;)
Hemma/resa
Singel/upptagen
Chips/popcorn
Tumblr/insta/fb/twitter
Tidning (Asså typ VR)/"skönlitterär" bok
Det var alla frågor jag kom på nu skriver om jag kommer på fler!
Gillar verkligen din blogg!! <33 

 
Svar:
Hm, svårt. Beror på vart man ska resa och vad som är hemma haha, men tror båda
Just nu, upptagen
Chips
Insta
Skönlitterär bok
 
Åh tack vad glad jag blir! Kram

 

Lite frågor om skolan för du brukar inte skriva jättemycket om det!
- Vilket är ditt favorit ämne?
- Pluggar du franska/spanska/tyska?
- Är du bra i skolan?
- Vilket gymnasium ska du välja eller vilket lutar det åt?
- Hur många poäng gick du ut med nu i jul?
- Vilken linje på gymnasiet vill du gå? Kan du tänka dig en internationell?

Hehe märkte att de blev kanske lite privata frågor så svara bara på de du vill! 

 

Svar:
Jag har jättesvårt att välja ett, som jag skrev lite högre upp så älskar jag alla SO-ämnen, engelska och svenska :)
Jag pluggar franska! J'adore
Ja, det skulle jag nog säga
Har som sagt inte riktigt bestämt mig ännu, något jättebra blir det förhoppningsvis! ;)
Jag är ärligt talat inte så mycket för att skriva om betyg och meritvärden osv då jag inte vill att folk ska tro att jag skryter, men över 300 i alla fall :)
Jag funderar starkt på att gå SAM och sedan gå SAM-SAM i tvåan. På de gymnasium jag har kollat på så finns det många tillval så i sånna fall skulle jag kunna designa och krydda grunden i SAM-SAM med det jag älskar, t.ex. journalistik, juridik, information & kommunikation osv.

Kram!

Det är jättekul att ni ställer frågor om det ni undrar över! Det är ju bara ni som vet vad det är ni verkligen vill läsa om så det är jättekul och lärorikt :) Ni får såklart jättegärna ställa frågor även fast jag inte har frågestund, och är det något önskeinlägg som ni har så är det bara att kommentera! Puss


Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?