Timeless London

    Datum: 2013-12-28 Klockan: 00:37:00
Två iPhone-bilder från London jag redigerat i lite gammal känsla. Tyckte det blev ganska fint faktiskt!
 
Hej hej! Förlåt för lite dålig uppdatering. Har inte gjort någonting ärligt talat så har inte haft så mycket att skriva om. Imorgon har dock mamma planerat in någon överraskning och sedan på söndag ska jag träffa Emelie för att fika, shoppa och gå på bio och sedan sover hon över, så kommer ha lite mer att skriva om då. Hur som helst! Hoppas att eran jul var fantastisk och att ni fick god mat och fina presenter. Jag känner bara hur jag hela tiden önskar att jag kunde vara någonstans i London igen och fira, eller New York. Jag saknar London så mycket att det gör ont verkligen. I alla fall, så är jag som sagt jättenöjd med mina juklappar hur som helst! Är verkligen helt kär i Marc by Marc Jacobs fodralet, och jag längtar jättemycket tills boken Humans of New York dimper ner i brevlådan. Sitter just nu och lyssnar på lite musik men ska ta och göra mig i ordning för att sova, försöka få lite normala sovrutiner igen haha. Får se när jag uppdaterar imorgon, eller om, men ska försöka hinna med ett inlägg. Vi hörs när vi hörs helt enkelt! Puss

Kommentarer
Emma

Bra blogg! Kika gärna in min blogg och kommentera något snällt! :) Ha en bra dag!

Svar: Tack! Absolut :) Kram
Rebecka

2013-12-29 @ 12:14:42
URL: http://emmamalmenklev.blogg.se

Rebecca

Fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Rebecka

2013-12-29 @ 17:37:43
URL: http://byrrebecka.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?