Tisdag

    Datum: 2013-12-10 Klockan: 20:49:29
(En bild från när jag och Alicia åt lunch efter julshoppandet, och en bild från någon vecka sen på vackra Stockholm.)
 
Hej hej! Hur mår ni? Själv är jag helt galet trött. Måste verkligen skärpa mig och börja gå och lägga mig i tid, funkar liksom inte att vara trött när man ska jobba med pigga 2-4åringar i 6 timmar varje dag hehe. Idag har jag även åkt runt en massa så det var inte jättekul att vara trött redan från början. Efter praoen så åkte jag till Vällingby igen för att köpa lite mer småsaker till London. Köpte en necessär och lite puder och sedan även en jättesnygg kjol. Vet inte när bilderna kommer ut men ska försöka så fort som möjligt! Sedan köpte jag även en julklapp till pappa så nu har jag köpt julklappar till alla! Känns grymt skönt. Imorgon blir det en vanlig dag på praoen bara, sen åker jag förbi mamma för att hämta resväskan som jag ska ha till London. På lördag smäller det!! 15:30 lyfter planet, sååååå jäkla taggad. Ska skriva på en artikel till ChickIt nu innan jag går och lägger mig, hörs imorrn! Puss

Kommentarer
Ellen

Fina bilder! :D

Svar: Tack! :D
Rebecka

2013-12-11 @ 19:46:13
URL: http://lifeofellen.devote.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?