Lycka för mig är...

    Datum: 2013-02-11 Klockan: 22:09:00
Jag blev oerhört inspirerad av Amanda som gjorde ett inlägg med en massa olika exempel på lycka i alla former. Allt från once in a life time-upplevelser till vardagliga glädjeglimtar. Här är några lyckans exempel för mig;
 
... att uppleva årets första, riktiga vårdag. Fåglar som kvittrar, grus som knastrar mot asfalten, blåa himlavalv. Att snöra på sig sina converse för första gången och se skitsnygg ut i sin skinnjacka, solens värmande strålar i ryggen
... att gosa in näsan i min katts jättefluffiga pälsmage när jag är lite nere
... att ibland titta mig i spegeln och känna att jag faktiskt ser riktigt snygg ut
... att skratta så jag får magont med mina närmsta vänner
... när jag och Pallavi träffas och kramas efter att vi inte sett varandra på flera veckor
... att få bra betyg på ett prov
... att hjälpa andra, få andra att le
... att skratta hejdlöst åt HIMYM med min kära broder
 
Såklart är alla mina vänner en av mina största anledningar att le här på jorden. Finns så många bilder på alla mina vänner men dessa har en speciell plats hos mig. Älskar er alla! ♥
 
Lite småsaker bara, finns 1000000 till men jag har lite kvar att göra innan jag ska sova! Skriver mer om dagarna jag missat att skriva om imorrn ;) Ha en toppenbra kväll! Puss
 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?