Myys

    Datum: 2013-07-18 Klockan: 23:57:00
Hej heej! Nu är jag äntligen tillbaka haha. Har inte hunnit skriva förns nu även fast jag kom hem igår. Kom hem ganska sent och ville helst bara umgås med familjen. Idag har jag packat hela förmiddagen tills på söndag och sen på eftermiddagen så åkte vi till min morbror som fyller 50. Dom har nästan precis fått ett tillskott där på gården i form av den där urgulliga kissemissen som är på bilden till höger här ovanför. Moj heter han, hur söt som helst. Fast inte så kelig av sig tyvärr, men en varm kofta funkar alltid ;) Har fixat lite inlägg sen vi kom hem och nu måste jag gå och bädda min säng så jag kan gå och lägga mig haha. Ska in och klippa mig med brorsan imorrn, ska bli så skönt! Äntligen, mitt hår är verkligen sjukt slitet. Aja, skriver mer imorrn! Puss

Kommentarer
Agnes Janson♡

Superfin blogg du har!
Vill du göra bloglovinbyte? :)

Svar: Tack detsamma! :) Visst, säg till när du följer mig så följer jag tillbaka!
Rebecka

2013-07-19 @ 15:17:01
URL: http://agnesjansons.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?