Bonjour juin

    Datum: 2013-06-01 Klockan: 23:17:00
Asså shit vad jag är taggad inför sommar 2013, helt sjukt. Ska bli så jäkla bäst, ska spendera varenda dag på stranden typ och bli brun, sola, bada, grilla - grymt. Mår faktiskt så jäkla bra nu, vet inte vad som hände med mig men är så peppad och börjar hitta tillbaka till den som jag vill vara, den som jag var innan åttan och självförtroendeproblemet hände. Jag älskar de vänner jag har nu, även om de för tillfället inte är den största skaran. Vet att jag kan lita på alla dom till 110% och att dom alltid finns där för mig, är så taggad för att få tillbringa sommaren med dom. Grönan, stranden, landet - allt! Ska se Icona Pop, Oskar Linnros, THE SCRIPT (!!) och massa fler på grönan, ska bli fett najs. Aa bara längtar tills jag får sluta skolan, det är typ det jag går runt och väntar på, håller knappt koll på dagarna occh säger "imorrn" och menar måndag även fast det är lördag haha. Sen är det prick 14 dagar = 2 veckor tills min födelsedag vilket inte är helt fel det heller. Jaja, ville bara lägga in ett litet inspirationsinlägg, hoppas ni är/blir lika peppade som jag är! Ha en fin kväll, puss

Kommentarer
Isabelle

Jag sa ju att du är en fantastisk människa Rebecka. Vet inte vad som hände med ditt självförtroende men nu har du, precis som omvärlden vetat länge, insett att det var ett mycket udda och mallplacerat kapitel i ditt liv. Välkommen tillbaka, Rebecka <3

Svar: Du är så söt, tack så jättemycket. Haha jaa sommaren kommer med mirakel ;) Kolla din telefon förresten! ;) Kram <333
Rebecka

2013-06-02 @ 14:07:38


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?