Najs start på sommaren

    Datum: 2013-06-09 Klockan: 15:06:00
 
Lite instagrambilder från de senaste dagarna @rebeckaas_
 
Hej hej! Har inte skrivit på ett tag men det kommer bli lite sämre uppdatering under sommarlovet. Har solat mest men igår var jag hos Emelie hela dagen. Vi hade det sjukt mysigt, var först hemma hos henne och pratade och chillade mest och sen drog vi till en strand nära henne. Hade tänkt bada men det kom en massa moln och det blev lite kallt så jag skippade det, får ta ett premiärdopp någon annan dag ;) Emelie ska flytta till ett hus med pool snart så kommer hänga med henne hela tiden haha, nejmen det ska bli najs både för henne och för mig... ;) Fyller år om 6 dagar, ni anar inte hur jag längtar!! Ska bli så skönt att fylla 15 och bara lämna 14 haha. Nästa vecka tar min brorsa studenten så då kommer det bli lite glest med uppdateringen, och blir det någon blir det troligtvis studentbilder. Hur som helst, ni får stå ut! Hoppas ni har ett jättebra sommarlov, eller får det snart, puss!

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?