SOMMARLOV!

    Datum: 2013-06-05 Klockan: 22:02:00
Woopp! Nu har jag äntligen sommarlov, så jäkla nice! Var vid skolan runt halv tio för att samlas i klassrummet, och sen gick vi ut för att kolla på själva avslutningen. Det var en typical skolavslutning typ, körsång, tal och prisutdelning. Vann pris för "Årets Allmänvetare" i Social Science så är lite stolt ;) Gick tillbaka till klassrummet sen för att säga hej då och få våra betyg. Är väldigt nöjd med dom också, kan dock höja mig i fysik & teknik haha men jag visste att det skulle bli dom betygen. I af, åkte med mamma och lunchade på en jättemysig restaurang som låg precis vid vattnet i Alvik, kommer inte ihåg vad den hette nu. Var jättemysigt, dessutom fick jag det gröna kortet så jag kan gå och se The Script och alla andra konserter gratis weeey #gladtjej. Åkte hem en sväng sen och bytte om innan jag drog hem till Alicia efter ett spontanryck. Vi solade lite och lyckades faktiskt med en "soltattuering" eller vad det nu heter, blev faktiskt ett tydligt hjärta! Dock förrsvann det efter typ en kvart haha men om man förbättrar på det under sommaren blir det ju mer permanent :) Innan jag drog hem så gick vi till Solna centrum en sväng och jag hittade två jättefina toppar. Kan visa er imorrn! Måste bara säga att jag har världens finaste vänner, älskar er verkligen ♥ Nu ska jag snart sova, ska kolla på något Friends-avsnitt till, men ni får ha en fin kväll! #TAGGASOMMARLOV2013

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?