Forgive me if I'm young

    Datum: 2013-05-24 Klockan: 17:30:00
Hej hej! Vet att jag inte har uppdaterat på ett tag men det har varit fullt upp. Mamma åkte på kurs i tisdags och jag har varit hemma själv sen dess. Hon kommer hem idag dock :) Men onsdag-torsdag sov Emelie över. Vi pratade och umgicks mest och pluggade lite. I torsdags-idag sov Alicia över så det har varit lite kaos här hemma i och med städning och diskning och sånt där hehe. Är på fett dåligt humör nu för min fking sciencelärare är helt senil och borde gå i pension. Han sa att vi hade prov idag - i tisdags. Asså helt stört. Dessutom hade vi inte fått lära oss allting som fanns med på studyguiden, och dagen innan lärde vi oss bara en del som vi inte kunde från studyguiden. Så idag var jag fullkomligt omotiverad och lackade ur och bara fan. Så hoppas på ett D eller vafan. Science kan gå och ta sig. Har inget mer att skriva, hörs imorrn. Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?