Godnatt

    Datum: 2013-09-24 Klockan: 21:51:00
Heej! Förlååt för alla mobilinlägg haha men det är mycket lättare och jag har det jättestressigt i skolan just nu så hinner inte fota. Ska ju som sagt fixa en ny headerbild i helgen så ni får hålla uuut! Idag var en helt okej dag, hände inte så mycket, som vanligt haha. Åkte dock och köpte en ny jacka, resväska och halsduk efter skolan! Är sjuukt nöjd, jackan är to die for verkligen. Ska fota den imorrn i dagsljus så ser man bättre, en marinblå dunjacka är det. Köpte en grå halsduk till den bara och sen en svart, hård resväska som är lika stor som min förra. Har dekorerat den lite, lite haha så jag ska veta vilken som är min. Tog bara en nametag och sen målade jag med vit målarfärg ett hjärta och skrev min initialer på toppen av resväskan :) Imorgon börjar jag dagen 08.00 med en idrottslektion som jag ska själv ska hålla tillsammans med några andra i min grupp. Är lite nervös ärligt talat, men hoppas och tror att det kommer gå bra. Så länge vi samarbetar liksom! Efter skolan drar jag till tandregleringen och förhoppningsvis så blir det ett positivt besked där som säger att jag får ta av mig den snart. Men ska göra mig i ordning för sängen nu så jag orkar gå upp imorrn! Puss 
 

Kommentarer
Sofia

Vad heter du på instagram? Den som du har skrivit här finns inte.... :(

Svar: Nej förlåt, har bytt! heter @rebeckaduren, men accepterar oftast bara vänner :) Kram
Rebecka

2013-09-25 @ 07:26:56


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?